Shrnutí roku 2019 a mého 6.roku za klávesnicí

Po roce tu opět máme další konec roku a s tím již tradiční bilancování. Jaký byl můj rok? Co se povedlo? Kam jsem cestoval?

Ultimátní návod na práci s AdSense. Moje vlastní zkušenosti a tipy

Jsou to již téměř dva roky, co jsem se jako affiliate publisher začal více zaměřovat na monetizování svých webů přes AdSense. Za tu dobu jsem

Affiliate Agency kompletně přechází pod eHUB

Je to tak. Přišel čas učinit tento dlouhodobě plánovaný krok. Proč se tak děje? Co to znamená pro affiliate partnery? Co spojením vznikne? To vše

Obsahové UX & content engagement v praxi

Po mojí prezentaci na SEOrestartu vody již utichly a já bych se chtěl tímto článkem trochu vrátit k tématu, o kterém jsem povídal. Připadá mi

Prezentace: Content je king, ale… – #seorestart 2019

Blog
Milan Pichlík

Slidy z mojí přednášky ze SEOrestart 2019. Z akce by měl být video záznam. Doplním později. Datum: 18.6.2019 Téma: Víte co je to obsahové UX? Prakticky

Jak používat Google Optimize pro zlepšení svého webu?

Hypotézy, nápady, logické úvahy… My všichni co se okolo webů již pár let pohybujeme jich máme spoustu o tom co funguje a co by na

Prezentace: SEO & affiliate – #seologer naživo 2019

Blog
Milan Pichlík

Slidy z mojí přednášky ze SEOloger naživo 2019. Z akce není video záznam. Datum: 3.5. – 5.5.2019 Téma: Jak by měla vypadat spolupráce konzultantů a affiliate

ITP & dark traffic: zdroje návštěvnosti webů jako „not provided“?

Již minulý rok jsem po očku začal sledovat různé novinky v oblasti blokování reklam a platnosti cookies. Je to velice zajímavá oblast, která nám ukazuje

Vyhodnocování affiliate programu v AffilBoxu pomocí Google Analytics

Jak jsem psal ve svém shrnutí roku 2018, tak bych chtěl k affilu přistupoval mnohem víc datově než předtím. Je to podle mě ta správná cesta

2018? Shrnutí mého dalšího roku za klávesnicí

Jako každý rok i letos přicházím s pravidelným shrnutím toho co se v mém životě událo. Během roku se toho stane opravdu hodně, a tak