Nebuďte zaměření pouze na čísla

Čísla

Poměrně často kolem sebe sleduji lidi, jejichž cíle jsou fixovány na konkrétní číselné hodnoty. Například obrat 1 000 000 měsíčně, 200 objednávek za měsíc, zvedat 120kg

Budování emailové databáze pomocí e-booku – II. Propagace

Po delší odmlce jsem tady s dalším dílem článku jak propagovat e-book. V dnešním díle bych chtěl vyzdvihnout jednu z metod, která je pro sbírání

Budování emailové databáze pomocí e-booku – I. Příprava

Původně jsem zamýšlel, že napíši jeden článek o tom jak propagovat ebook, ale nakonec se z toho vyklubala docela slušná nálož informací. Toto je první

Co se událo v listopadu 2014?

Co se stalo?

V posledních týdnech jsem neměl vůbec čas věnovat se blogu.  Nepřečetl jsem ani příliš článků na ostatních webech. Téměř celý listopad jsem totiž intenzivně pracoval na

Jak a proč investuji do webů

Při svém typu podnikání jsem si před časem uvědomil, že se nemohu spoléhat pouze na jeden projekt. Momentálně se tedy učím jednu ze základních podnikatelský

Motivace k činům – cesta k prvnímu výdělečnému webu

Blog
Milan Pichlík

Píše se datum 8. 9. 2014 – dnes uplynul přesně rok, kdy jsem spustil svůj první internetový projekt. A tento krok mi svým způsobem změnil