Jak na filtrování produktů II. – Pokročilá magie

Vítejte u druhého dílu o tom jak pracovat s filtrací produktů. Je čas na trošku magie.

Jak na filtrování produktů I. – Základy filtrů

Pravděpodobně se snažíte budovat web, který budou mít rádi jak vyhledávače tak lidé. Ovšem díky použití filtrů na Vašem webu se může snadno stát, že Vás

Nebuďte zaměření pouze na čísla

Čísla

Poměrně často kolem sebe sleduji lidi, jejichž cíle jsou fixovány na konkrétní číselné hodnoty. Například obrat 1 000 000 měsíčně, 200 objednávek za měsíc, zvedat 120kg

Budování emailové databáze pomocí e-booku – II. Propagace

Po delší odmlce jsem tady s dalším dílem článku jak propagovat e-book. V dnešním díle bych chtěl vyzdvihnout jednu z metod, která je pro sbírání

Budování emailové databáze pomocí e-booku – I. Příprava

Původně jsem zamýšlel, že napíši jeden článek o tom jak propagovat ebook, ale nakonec se z toho vyklubala docela slušná nálož informací. Toto je první

Co se událo v listopadu 2014?

Co se stalo?

V posledních týdnech jsem neměl vůbec čas věnovat se blogu.  Nepřečetl jsem ani příliš článků na ostatních webech. Téměř celý listopad jsem totiž intenzivně pracoval na

Jak a proč investuji do webů

Při svém typu podnikání jsem si před časem uvědomil, že se nemohu spoléhat pouze na jeden projekt. Momentálně se tedy učím jednu ze základních podnikatelský

Motivace k činům – cesta k prvnímu výdělečnému webu

Blog
Milan Pichlík

Píše se datum 8. 9. 2014 – dnes uplynul přesně rok, kdy jsem spustil svůj první internetový projekt. A tento krok mi svým způsobem změnil