SEO školení & workshop

Jak vybudovat výdělečný projekt z organické návštěvnosti


Co vás naučím


Strategie

Koupě expirované domény a obnovení webu z Archive.org vs. nová doména vs. koupě existujícího projektu. Podle čeho vybírat expirované domény a jak na nich obnovit původní obsah? Vyplatí se to? Jak kupovat existující internetové projekty a nenechat se napálit? Jaká data sledovat?

Informační architektura & technické SEO

Konkrétní postup tvorby analýzy klíčových slov a jak správně výsledky implementovat do praxe. Tvorba mind map a informační architekrury. Jak správně vyřešit technické SEO - stránkování, filtrace, interní prolinkování, noindex, meta tagy, Schema.org a mnohem více. Praktické tipy jak si nechat vytvořit super rychlou WordPress šablonu.

Obsah & linkbuilding

Psaní článků vs. tvorba témat s přidanou hodnotou. Co je to obsahové UX a proč má obrovský dopad na kvalitu vašeho obsahu? Ověřené metody linkbuildingu, které nejčastěji využívám, a které stále fungují. Optimalizace CTR titlů a metapopisů. Konkrétní tipy jak na propagaci obsahu.

Procesy

Budování vlastního týmu. Jak shánět spolehlivé lidi? Jak jim zadávat a kontrolovat práci? Zásady tvorby obsahového plánu. Procesy, checklisty, návody a škálování tvorby obsahu. Jak určit a prioretizovat věci, které budou mít nejvyšší dopat na zvýšení výkonu webu. Důležité rutiny v oblasti analytiky webu.

Nástroje & data mining

Pokročilá práce v nástrojích Ahrefs, Screaming Frog a Open Refine. Praktické ukázky jejich úžasného využití pro další vylepšování webu a automatizaci činností. Jak dělat na webu rychlé A/B testy přes nástroj Google Optimaze spolu s ukázkou vlastních překvapivých výsledků.

Monetizace

Jak vydělat na organické návštěvnosti? Pokročilé optimalizace AdSense. Optimalizace pro mobil vs. pro desktop. Jak efektivně monetizovat obsah přes affiliate. Praktické zkušenosti s tvorbou vlastního produktu prodávaného na webu s vysokou návštěvností.

To všechno si ukážeme na reálných datech a praktických příkladech!

Nárůst organického trafficu dle Ahrefs
Pokrytí organických výsledky dle Ahrefs
Meziroční srovnání z Analytics
Meziroční srovnání z Analytics

Podělím se s vámi o know-how, které se nikde nedočtete.

O mně


Jmenuji se Milan Pichlík a online marketingu se věnuji 6 let. Jsem zakladatelem agentury AffiliateAgency.cz a dalších výdělečných internetových projektů. Miluji budování webů a jejich optimalizaci k vyšším ziskům. Jako affiliate partner jsem si prošel snad všemi kouty internetového marketingu od SEO, přes PPC až po sociální sítě. Optimalizace pro vyhledávače mi přirostla k srdci nejvíce, a také jsem na ní vždy nejvíce vydělal.

Nejsem žádný teoretik a nepapouškuji poučky z článků. Na tom, co učím, sám vydělávám. V tomto kurzu vás naučím jak vybudovat dlouhodobě výdělečný obsahový web. Krok za krokem. Bez bullshitu a hlavně prakticky na ukázce vlastní webů.

Rád sdílím svoje myšlenky

Bonusy ke školení


Checklisty pro delegování práce
Vzorové dokumenty & šablony
Informační PDF se studijními materiály
1h online konzultace po školení zdarma

Termíny a cena


Praha

Praha


Inspiration HUB,
Jankovcova 1037/49, budova C
170 00 Praha 7

13.11.2019 (středa)
10:00 - 17:00

Cena: 4990 Kč

Cena zahrnuje celodenní školení, oběd, občerstvení a bonusy (viz. výše).

Přihlášení na školení


Přihlášení na školení


Přihlášení na školení


Řekli o mně


Jiří Langer

web developer

Školení Milana Pichlíka považuji za jednu z nejlepších investic do svého podnikatelského vzdělání v posledních letech. Především oceňuji, že se nejednalo o žádné „suché teoretizování“.Vše bylo prezentováno velmi srozumitelně, Milan během školení ochotně zodpovídal všechny dotazy a vítaná byla i diskuze mezi účastníky. Získané know how jsem byl schopen okamžitě začít implementovat do svého vlastního byznysu.

Radim Sklenář

affiliate publisher

Vůbec nelituji investice do školení od Milana. Do Prahy to mám 320 km a v daný den jsem získal informace, které nikde na blogu nevyčtu. Až sám se divím, že Milan jeho know-how je ochotný tolik odhalovat.

Lukáš Dubina

UX designer

Milana považuji za odborníka napříč několika obory online marketingu. Nejčastěji s ním spolupracuji v oblasti SEO. Vzhledem k tomu, že vybudoval několik vlastních projektů, se mohu spolehnout na to, že jeho doporučení stojí vždy na praktických zkušenostech.