PPC reklama
PPC reklamě se aktivně věnuji od začátku svého podnikání na internetu. Jedná se o práci, která je pro mě skvělým koníčkem, a ve které mě neustále baví se zlepšovat. Díky mé specializaci na affiliate projekty jsem se naučil, že ne každý projekt je vhodný pro využití síly PPC. Proto se snažím svým klientům radit i obecně s online marketingem, aby zbytečně nevyužívali kanály, které pro ně nejsou vhodné, a na kterých by prodělali spoustu peněz.
Své zkušenosti s PPC reklamou rád promítnu i do Vašeho projektu. Mojí specializací jsou ecommerce projekty. Naopak nedělám PPC pro sociální sítě, protože to neumím. V čem jsem tedy dobrý a čemu se věnuji?
- Optimalizaci výkonu již rozběhlých kampaní
- Správnému strukturování účtu
- Testování nových reklamní prvků
- Nestálému zlepšování a ladění výkonu kampaní
- Nastavení s právě Google Nákupů pro maximalizaci zisku
- Auditům a konzultacím v oblasti PPC reklamy
- Implementace a využívání PPC skriptů
- Provázání PPC i s dalšími marketingovými kanály
Ke své práci využívám nejnovější nástroje v oblasti PPC jako jsou scripty pro monitoring a maximalizaci výkonu kampaní, nástroje pro časové optimalizace reklam, vyhodnocování kampaní v Excelu pomocí naprogramovaných funkcí a mnohem více. Samozřejmě se kamarádím jak s Google AdWords, tak Sklikem.
Zakládám si na dlouhodobé spolupráci, která bude prospěšná pro obě strany. Mluvím rád na rovinu a neomílám obecné poučky stále dokola. PPC je výkonností kanál a ten musí primárně vydělávat peníze a tím se při své práci řídím.
Preferuji výkonnostní odměňování z kampaní, ale je možné se domluvit i na hodinové sazbě nebo jednorázových konzultacích na základě Vaší potřeby.